What a night!

Roligste utgången på länge igår!
Dagen började med en kort sovmorgon och sedan bussen till Emelie där jag skulle träffa tjejerna för en mysig dag tillsammans. Och just ja...blev ju förföljd också! haha en kille som hade bestämt sig att han skulle ha mitt nummer när han satte sig vid mig i bussen....jag var envis och sa nej typ tusen ggr och visade ringen men han verkade inte bry sig! Sa att han spelade fotboll i superettan...haha skulle man bli impad då eller?! Inte jag...han hoppade av efter mig och började gå med mig mot Emelie så han skulle försöka få mitt nummer...jag sa att jag går själv nu och ringde till Emelie så hon kunde beskriva vägen...och han följde efter! Ända fram till porten då jag gick in och Emelie kom och mötte mig! Han ville inte ge sig...men tillslut insåg han nog att han var tvungen! haha så sjukt!! Vi skrattade ihjäl oss när vi kommit in i lägenheten!

En mysig dag fick vi. Det var bra väder så det fick bli en utflykt till Djurgården med båt där vi gick genom trädgården och hittade ett mysigt ställe att ha våran picnik under flera äppel och päronträd. Så mysigt. Vi hade lite gott av olika slag med oss att äta och dricka. Så vi satte och och började mumsa i oss av allt.
Efterrätten tog vi på ett annat ställe vid vattnet där båtarna körde förbi oss och vi satt och drack vin.
Sedan bar det av med bussen och tunnelbanan tillbaka till Emelie där vi fixade oss för middag och utgång. Stressig i slutet men det gick ok, vi kom fram till restaurangen där vi skulle äta och fick oss vårat bord i vinkällaren. Och kvällen till ära var det champagne till provsmakning med 25 olika sorters ostar med kex, brödskivor, marmelader och olivröra! Mums..men inte alla ostar var goda...Sandra hade ett eget sätt att förklara smaken också...men det ska jag inte gå in djupare på! haha

Sedan blev det en sväng på Lemon bar och ett vinglas innan vi tog taxi till Berns och dansade hela natten lång. Man var tvungen att stå på listan för att komma ner till nattklubben i källren men lilla jag gick fram till vakten och sa med en söt blick att jag nyss flyttat hit och undrade vad det var för särskillt där nere.. :) ?! Så då frågade han hur många vi var och hips vips hade vi varsin stämpel på armen och kunde komma in där nere också :) I Like!  Hur roligt som helst! Stannade till 03.00 då det var dags för stängning och tunnelbanan hem till Emelie och övernatta. Tur som var hann vi springa så vi kom med den hem och slapp vänta till nästa...snygga vi måste ha vart när vi älga oss fram med högklackat! haha 

Vaknade idag med lite huvudvärk hos vissa och alla var nog ganska slitna...så vi slappade tills vi blev hungriga nog för att orka gå och köpa pizza att ta hem, passade på att hyra film och köpa godis också. Så hem och äta och koka kaffe och lägga sig i soffan under täcket igen med godiset och se filmen. Mys!
Sen fick det bli bussen hem till Johan och nu ska jag plugga lite :)

Tack tjejer för en superdag/helg!   









                        











Nästan träffade ett äpple i trädet!

 
Skål för Sandra!








Efterrätt!


Bakis med godis och film! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för i fredags raring! Jag hade jättetrevligt. Klippet jag pratade om, här är det! ;)



http://www.youtube.com/watch?v=mHXcNVfRhf0



ojoj, jag läääängtar! Är det inte november snart?

Kram

2009-09-13 @ 21:09:04
URL: http://mariaemb.blogspot.com
Postat av: Maria

Tack för i fredags raring! Jag hade jättetrevligt. Klippet jag pratade om, här är det! ;)



http://www.youtube.com/watch?v=mHXcNVfRhf0



ojoj, jag läääängtar! Är det inte november snart?

Kram

2009-09-13 @ 21:09:32
URL: http://mariaemb.blogspot.com
Postat av: Michelle

haha lovly...!! låter som en underbar kväll. Vi får ta en gemensam en kväll, kan ju inte misslyckas med 2 stjärnor på samma ställe :-)

2009-09-14 @ 18:44:31
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: fanny

du verkar trivas som fisken i vattnet :) kul!! kommer ni hem till jul? kram kram..

2009-09-16 @ 10:26:01
URL: http://fannyob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0