Efterrätt

Fick bli en lätt efter rätt idag efter middagen. En smoothie framför tv:n och bara ta det lugnt.
Nu har jag just ätit en kvällsmacka och ska lägga mig i soffan och kanske somna framför en film med Johan som "pillar" mig på benen :)


Kvällens: Filmjölk, banan och frusna blåbär!


Fick en rolig födelsedagspresent av Sandra i Mars. Nu har jag verkligen användning för den också. 
Här har vi ju en mixer så nu börjar jag testa olika recept på smoothies. Olika för vad man vill ha för effekt.
Vissa är uppiggande, ger ro, ger lyster, bra för immunförsvaret osv  

Kommentarer
Postat av: Sofia

smoothies är så gott. smart med en sån där snurra så man har massa olika på samma ställe :)

2010-08-04 @ 16:38:08
URL: http://noalik.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, smoothie!Synd att jag är för lat att göra dom. Hoppas Frugan kommer hem snart så han kan göra en åt mig! Finns inget som släcker törsten bättre

2010-09-02 @ 18:40:44
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0