Bästa ärenden!!

Idag har vi fått gjort mycket.

Köpt en systemkamera Canon EoS 550D med stoort minneskort, kameraväska och solskydd!
Så nu blir det både bra bilder och filmer!! Det kommer behövas :)


Köpt Emilias present som fyller i jan så vi lämnar hennes present hemma nu när vi åker dit över nyår...


Köpt ett nyårskit också med lite godsaker i :) men de ska jag ju som sagt hålla mig borta från :)


En lasagnelunch på PAUS också och en sväng in på Nollnitti för att säga hej!


Fick ett nyårshalsband av Johan också :)


Nu hemma igen och jag ska slänga mig i soffan och läsa på om kameran!!! 
Nårsfina naglar har jag också :)

 


Kommentarer
Postat av: Rutmarie

Hej! Först ska jag börja med att gratulera till det som växer o gror.

Jag skulle också vilja ha en systemkamera. Tyvärr är man ju en fattig 3 barnsmamma. Vad fick ni ge för eran? Vet inte ens vad man ska satsa på för märke.

2010-12-30 @ 14:55:12
URL: http://www.sakerilivet.blogspot.com
Postat av: Ida

God fortsättning på det nya året.. nu har jag också en blogg :) Lägger till din blogg under "Bloggar jag läser". Hoppas allt är bra med dig och Johan. En liten fågel har viskat i mitt öra ;) Så glad för er skull..

2011-01-02 @ 13:09:42
URL: http://metrobloggen.se/IdaMariaLundgren
Postat av: Matilda

Supersnygga naglar! Vart har du gjort dom? :)

2011-01-05 @ 16:47:56
URL: http://cottonfields.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0