Skansen

Vilken underbar helg! Jättekul har vi haft det och har hunnit med massor, shopping på kungsholmen och sedan tacomiddag i lägenheten med mys på kvällen då alla var trötta.
Lördag blev det frukost och sedan ut på stan på mer shopping och sedan buss till Skansen och se på djuren så Felicia fick sin önskan uppfylld. Det var roligt för oss också. Fotade så gott jag kunde med min mob.kamera. Sedan hem och middag på kinarestaurang innan vi gick hem och myste resten av kvällen och jag sminkade syrran och tog kort till projektarbetet i make up, annorlunda men snyggt!
Idag har vi hunnit med Maximteatern, Alice i underlandet med Amy Diamond på förmiddagen innan vi åkte en sväng till gamla stan och strosade ett tag. Hem och kasta i oss lunch och muffins från Muffin Bakery! Sedan var det dags att åka mot centralen och de skulle ta expressen mot flyget hem. 
Så nu har de åkt :( men Johan kom hem til mig! :)

Bjuder på lite bilder från djurparken.....


Söt apan! Knappt större än en hand






Dessa ödlor kan tydligen hjälpa de med diabetes 2...




Anakonda


Hihi mamma trodde inte att de var riktiga först :)


Men hur söta är dom inte?!






Nemo!




En glad F efter denna dag och med nya kläder! Nöjd är bara förnamnet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0