Fredag...

Händelserik dag idag...först skola och salong hela dagen med slut klockan 15.00. Alltid lika roligt och dagen går så fort. Hade lite lugnt på förmiddagen så jag fick en bikini vaxning av en tjej i klassen och så vaxade jag henne sen så vi hade något att göra :) så nu har man gjort bort det igen :)
Hem efter skolan och skrev ihop ett projektarbete i ansiktsbehandling som jag fotat på en kund under dagen, ville skriva det idag medan man kommer ihåg något...

Just lagom till jag blev klar kom Johan hem genom att först plinga på dörren så jag skulle komma och öppna...det första jag såg var en stor bukett blommor! Awww så söt...redan på plus :)

Vi åt räksoppa med bake up vitlöksbröd och myste sedan var det dags för han att få en intimvaxning för första gången! Haha det var intressant. Både skrik och skratt! Men nu är det över och han överlevde men vill tydligen inte göra om det, trots att det var hans förslag. Jag började med att säga att vi gör så mycket du tål och det verkade tagga han att bita ihop och fortsätta hela tiden :) haha

Nu myser vi i soffan och ser Let´s Dance...Svejs


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för igår vännen! Det var mycket trevligt!



Kram!

2010-01-17 @ 13:10:34
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0