Lockar

Söndag idag och Johan har farit på jobb...Blä vad tråkigt. Sen tror jag också att jag kommit in i någon sovarperiod :) haha jag kan sova hur mycket som helst, trött fast klockan var 10 då den ringde...vill inte sova för länge, då somnar man kanske inte ikväll då man vill och så ska man upp till skolan imorgon. Men väl vaken är jag pigg och glad och kände att en dag att bara tänka på mig själv är ganska skönt och kul ändå. :)
Jag har passat på att färga min utväxt så nu kan ingen tro att man inte är blondis :)
Ska kasta in en bild på mina lockar jag gjort idag bara för att jag inte hade något annat att göra, har fått en anonym fråga om hur jag gör för att få till lockarna i håret. Så här kommer svaret...men tycker dock det är lite tråkigt att man inte vågar stå för vem man är men ändå vill ha ett svar av mig....Hmm men det är alltid kul att få ge lite tips och tack för komplimangen :) Svejs

Fråga: Ibland har du lockigt hår, mycket snyggt!  hur får du till det?...

Ingen utväxt kvar och lockar i håret med hjälp av plattången som jag klämmer fast håret i där jag vill att locken ska börja, snurrar ett varv och sedan bara drar...då blir det fina lockar och snabbt går det. :) Lycka till
 

Shoppade lite kläder igår också :) Köpte ett par jeansleggings från Gina, jättesköna! 2 toppar på H&M och minskade summan på presentkortet jag fick i julklapp, 2 andra toppar från en affär jag inte vet vad den heter :) men de var verkligen fina de också, nedsatta 50%! Inte dumt det.  



                           



Kommentarer
Postat av: michelle

Jag är supertrött jag med men kanske beror det på vintermörkret?

2010-01-10 @ 21:49:40
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0