Vackert

Jag var tvungen att ta några kort då jag cyklade till skolan på morgonen idag. Allt glittrade så fint och solen var framme, lagomt kallt och träden var alldelses vita. Dock svårt att få med det på bild, ska försöka ts finare imorgon om de är lika fina då. Visst vi har snö och frost på träden hemma uppe i norr men det här är som kristaller på hela träden. Otroligt fint.

Idag har vi har salong på skolan och det ska vi också ha resten av veckan. Alltid roligt. Johan har kommit he ivkäll så nu ska han förhöra mig på ca 45 olika produkter frå Kerstin Florian som jag ska kunna ingredienser, vad de är till för hud och vad de gör! Svejs

 




Kommentarer
Postat av: hanna

vackert :)

2010-01-14 @ 17:01:59
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0