Uppdatering

Ja visst har man haft fullt upp sedan vi kom till Umeå.
Jag jobbar varje dag och kvällarna har vi försökt hittat på något efter att vi ätit grillat. Johan har ansvar för handlingen under sin semester, hans eget initiativ då han tycker att han handlar så mycket godare mat än mig då jag lätt fixar pannkaka eller annan vanlig mat. Haha jag kan inte påstå att det har gått någon nöd på mig sedan vi kom till Umeå :) Iaf inte i matväg! :)

Tisdag blev det trevligt sällskap hos Lars bror och fam. Vi följdes alla dit där de bjöds på grillade hamburgare, drink och live musik! Jag höll mig nykter då jag skulle upp på jobbet dagen efter. Men tydligen trodde jag inte att det skulle göra något att vara vaken länge :) en sväng på rex i slutet av kvällen för att sedan stanna där till stängning :) lätt trött på onsdagen men tur man har så kul på jobbet att det ändå går bra!

Nu har jag nyligen kommit hem från jobbet och snart sa vi fixa mat ihop, lät som om det bla stod lax och pressad potatis på menyn för kvällen. Lät ju mumsigt.

Trevlig helg! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0