Helgen

Kanske dags för en uppdatering igen :) Har haft fullt upp så bloggen har fått vänta!

4 roliga dagar med tjejerna!!
Skön avslappning med surr på Wilma relax, goda middagar, fest med utgång & soffmys med filmer.
Upplevde Sex & The City 2 igen tillsammans! Jättekul!

Men lätt sliten idag...så ikväll blev det en godispåse & ett stooort glas vatten till "Dear John"...en riktigt bra film!
Elice var inte sen att hänga på en myskväll i varsin fåtölj med filt framför tv:n & gotta...

Bjuder på några bilder med dålig kvalitet...

Moi!


Jag överraskade tjejerna med en myskväll på mitt jobb...Wilmas relax...
Jag tog med mig egenfixat snacks: chokladdoppade jordgubbar, färsk frukt, lussebullar a la Emma & cider.
Inget vi saknade!


Camilla badar...


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0