Inblick i shoppingen

Idag blev det mest att titta i butikerna, tro det eller ej men jag köpte bara en börs...ja alltså en plånbok....från Monki.
Matchade min vinterjacka som är svart med guldfärgad dragkedja och tryckknappar.

Elin letade skor så jag passade på att fota lite i de olika skobutikerna så ni får se lite av höstens/vinterns skomode

Ser ju faktiskt hur sköna ut som helst!
 





Mina två vill ha plagg men köpte dem inte...ser den inte mysig ut så säg




Dagens lunch tillbringade jag & Elin på PAUS, mitt i Up2 gallerian.
Surdegsbaguett med sallad i, räkröra med dill i skålen! Gott!


Efter maten slank det ner en liten makaron med pistagesmak! :)


Nya plånboken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0