Julat

Nu kunde jag inte hålla mig längre, det är ju så mysigt med julen med alla ljus och stjärnor...köpte lite nytt pynt för iår också...
Bjuder på några bilder från oss, från det jag pyntat hittils :)

Köket...


På bordet i köket trixade jag ihop detta!






Köpte också denna nya för iår...från Önska, 20 ljus! Den lyser upp


Datarummet/ Gästrummet som nu Elice bor i, fick sig jugardiner & en stjärna :)



Mitt projekt igår!
Dock svårt att få det på bild, det ser väldigt mysigt ut här inne,
att man tagit in lite av naturen....
bilderna är lite mörka eller så nästan lite blå då jag använde blixten...
Har jag sagt att jag önskar mig en systemkamera?!! :)
















Snart jobbet! Tjing





Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefint och mysigt :) jag har också pyntat på och julmyst här hemma...hehe

2010-11-25 @ 18:04:23
Postat av: Hanna

Åh vad mysigt :)

2010-11-25 @ 22:53:45
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0