Eftermiddag på stan

Slutade jobba 17.30 så jag hann med några butiker innan stängning och innan jag höll på hungra ihjäl på middag :) Blev lite handlat iaf!

Långt ljusrosa linne Gina Tricot
Tunnstickad vit bolero, ONLY


Och denna svarta MAMA byxdress till sommaren!!
Har försökt beställa den på internet men den har varit slut.
Helt plötslig kommer jag över den på H&M i stan! Wiiii vad gullig magen ska vara i denna i sommar! :)
Den är hur skön som helst, dock är magen på byxdressen pösig nu men jag räknar med att den kommer fyllas ut den dagen den kommer till användning  ;)


Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Men gud vad fin bolero! Jag har också försökt beställa den där byxdressen. Har varit in på H&M också, men den har inte kommit in än :/



Haha, tack! Trosorna var som pricken över iet, passade perfekt till en gravidmage. Hela bilden blev gulligare ;p

2011-04-14 @ 21:05:46
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Det blir faktiskt att flytta till mindre lägenhet i så fall :) Tanken är att vi ska köpa lägenhet snart istället för att hyra. Så vi tänkte flytta till något mindre och billigare ett tag för att spara pengar till egendelen man måste lägga. En lägenhet i Norge kostar över en miljon för en "vanlig", så vi måste kanske lägga mellan 100-200tusen i kontanter!



Men nu bor vi ju egentligen i en för stor lägenhet, vi behöver inte alls så här mycket plats och det är bara jobbigt att städa ^^ Så vi tänkte hitta en lite mindre trea på kanske 80kvm istället för 120 :P

2011-04-14 @ 21:17:07
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Hanna

Jo, här är det hur mysigt som helst :) Åh vilken skön och mysig liten dräkt. Perfekt till sommaren!

2011-04-15 @ 00:09:48
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0