BF idag innan RUL

Regn idag så vi började dagen med ett bubbelbad efter frukost & sen tog vi bilen på en liten shoppingsväng....

Idag har jag verkligen känt att lilla bebis måste komma ut!! Nu är jag/vi redo...jag vet inte varför just denna dag varit så tung & väntan som är kvar känns så lång helt plötsligt.
Kanske för att det var första dagen vi inte riktigt visste vad vi skulle göra, eller för att Johan hittade en massa fina höstnyheter att shoppa då vi var på stan. Jag vill också shoppa nya kläder & skor men ingen idé att prova något nu ju...
Jag vet jag kommer sakna magen som jag verkligen älskat från dag ett, men nu vill jag att hon ska komma ut till oss! :)

♥Idag är det faktiskt den 5:e Augusti & detta datum var vårt BF-datum enligt min ÄL men rutinultraljudet ändrade det till den 10:e....

Imorgon har vi som plan att gå på Nolia. Känner verkligen att det är bra att göra saker så man får tänka på annat :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag förstår det. Jag shoppade inte alls mycket under graviditeten men man känner nu att man vill shoppa massor. Behöver lite nytt, då många av mina gamla kläder är för stora. Blir nog en shoppingtur i slutet av månaden :)



Ha en fortsatt bra helg!!

2011-08-05 @ 21:06:00
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll fina...Håller med dig att det har kommit in så mycket fint till hösten till både barn o oss mammor..Längtar med tills dagen kommer som bebisen är hos oss..Men du är några veckor förre mig..Ha en skön kväll fina..kram kram

2011-08-05 @ 22:03:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

:)



Usch ja idag har jag haft en likadan dag, känns som tårarna varit nära hela tiden coh väntan känns som en all evighet!! tyvärr måste man inse att det kan ta ytterligare två veckor... hur klarar man det???? Hoppas våra busbebbar kommer SNART!

2011-08-05 @ 22:11:09
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0