Sista BM-besöket i v 41

Idag följdes vi på det sista besöket hos barnmorskan. Alllt såg bra ut & hon verkar må gott där inne i magen!
Har vi inte fått har vi tid för ett ultraljud precis på dagen i v41+5, ser allt bra ut då med vikt, näringstillförsel osv kommer vi få komma tillbaka på 2 dagar & har vi inte fått då får vi en tid för igångsättning. Så det känns superskönt att veta att vi inte kommer behöva gå över hur länge som helst utan egentligen bara 2 veckor över tiden! Det är bra i västerbotten! :))

Vi hoppas såklart att vi inte behöver tiden för ultraljudet utan hoppas att hon väljer att komma ut självmant inom kort! :)

Idag togs:
Blodtryck som låg på 110/80
Hjärtljud 135-140 (pendlade som vanligt)
Sf-mått 35 cm
Vikt + 1 kg (Totalt 12 kg)

Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina ♥

Din mage är lika stor som min var sista gången vi mätte :) Hoppas lillan kommer ut innan UL, men de tror jag :)

2011-08-12 @ 09:19:52
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja usch vad less jag är på de:( nej vi har inte fått tid för något sådant:( vad skönt för er att ha det:)Känns ju genast lite bättre då kan jag tänka..

2011-08-12 @ 10:13:08
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: de var en jette härlig dag. blev insirerad av en annan tjejs bilder på blogg.se o kände att jag genast ville åka dit o uppleva miljön IRL. som att vara utomlands faktiskt. =)

2011-08-12 @ 18:51:43
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0