Storstädning!!

Vi har verkligen gått an här hemma idag! Vi åt frukost & sedan har vi städat, städat & jag tror vi städar än!! Men nu skiner det här hemma & ALLT är rengjort in i minsta detalj! Golv, lister, prydnader, plastblommor, kyl, spis, ugn, toa/badrum...ja ALLT. Känns så himla skönt!
Alla garderober & förråd rensade vi för några veckor sedan så där är det ordning också. Nu har vi boat klart! Men än finns inga känningar på att lillan ska vilja ut....hon verkar mysa på där inne & jag/vi känner ingen stress att få ut henne heller. Vi ska gå på Nolia, se beach volley (vid bra väder) & sen går vi ju in i v 40 imorgon så det är några dagar kvar innan vi är på övertid som jag säkert tror vi kommer gå in på :)) Hon kommer väl då hon är klar :) Men självklart längtar vi massor men jag tror det är bra att tänka på annat så väntan inte blir så lång :) Vi vet ju ändå att om max 3 v har vi henne hos oss!

Skrubbat allt med såpa...denna lukar fantastiskt gott!

Trist inlägg idag men jag är helt slut efter allt städande & ikväll kommer Elin hit till oss på middag. Ska nog göra kycklinggryta med ris & bake up bröd. Men jenny, tyvärr hittade vi ingen sweet chili dippmix!! Men men det får bli nästa kycklingmiddag då :))

Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina ♥

Skönt att ha allt klart och bara invänta lillans ankomst! Håller med om citron såpan, den kör jag också på.

2011-08-03 @ 17:31:39
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe tack :) MM mössor med öron är så sött.

Jaa våran vagn är väldigt smidig, det behövs då den är större ju.



Jag förstår det!! Jag kan knappt tro nu att man har haft en sådan mage, känns overkligt på något sätt.



Skönt att ha det städat sen när man väl kommer hem från BB igen. Ha en fortsatt trevlig kväll.



2011-08-03 @ 19:01:39
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack snälla Emma och johan för middagen igår! det var super gott med kyckling!

efter en lång promenad och lite bus ute var kill-roy som vanlig igen hehe.

vi får se om vi ses på söndag, ví kan ju höras på dan.

Kram

2011-08-04 @ 10:50:38
URL: http://lantdrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Min favorit i städskåpet också! :) Hittade just hit, och så spännande med väntan inför förlossningen. Hoppas att allt går bra och att ni snart får träffa er lilla tjej! :)

2011-08-12 @ 20:07:56
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0