Första natten hemma...

Första natten hemma! Melody somnade 22.00 & sov till 01.30 & jag med! Skönt kan jag lova. Kl 01.30 var det dags för amning & lite sova/vakentid till 05.00 då hon tyckte det var dags att vakna på riktigt! Ögonen vidöppna & pappa Johan fick stiga upp & vandra ett tag efter att hon snuttat klart. Så sov jag vidare 1 h & kl 06 steg jag upp, avlöste Johan, ammade & så somnade hon om 07 igen & sover än...snart 3 h utan ett ljud!
Så vi har stigit upp, duschat & ätit frukost i lugn & ro och nu blev det lite tid vid datorn...får väl se när hon har tänkt vakna :))

Nyduschad mamma nu på morgonen...magen är som borta...mer som en degklump/tom påse :)) (1 1/2 dygn efter förlossning)

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst känns magen konstig? Alldeles mjuk o len..

2011-08-21 @ 15:14:52
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0