Hoppgunga!

Hänger mest där och sträcker på sig lite då & då, kul variation mellan babygym, filt på golvet & babysittern :)
Vi köpte en hoppgunga som tar 12 kg men den är fortfarande så stor för Melody. Denna "hoppåse" har pappa Johan haft då han var liten så vi bytte bara "påsen" som nu är mer anpassad för lillan tills vidare.

Igår:
Var jag & Melody med mamma Hanne & Theo. Jag var så bortskämd och fick lunch där! Hem efter det och fixade middag och hämtade Johan på flyget. Åt pitabröd med renskav & vi la Melody kl 21 och sedan vi satte oss och såg "Jägarna 2" innan vi också knoppade i sängen. Lillan vaknade först vid 02 & åt och sedan 06. Vi steg upp kl 09 för frukost.

Idag:
Har det blivit hemmamys och genomstädning av hela lägenheten in i minsta detalj medan lillan sov ute i sin vagn på balkongen. Ikväll vankas det gomiddag -Plankstek! hehe Det blir gomat alla dagar resten av året. Låter ju länge! :) Fast det lär nog ta längre tid att äta ur kylen som Johan fyllt upp denna vecka. Tyckte han blev borta länge på mataffären och hem kom han med en massa påsar, jag tror jag packar upp än! Härligt.

Kommentarer
Postat av: Helena

åh ja jag tänkte precis fråga vart ni hittat en sån "välpassad" påse..då vår oxå är alldeles för stor för Alicia.. hennes armar räcker inte upp och känns som hon itne får blod i dem..läskigt..så den får ju vänta men hon tycker det är så roligt!!

2011-12-29 @ 16:17:02
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0