Bad

Kvällsbad & samtidigt fruktsallad.
Nu är jag så trött så det är bara att borsta tänderna snabba ryck & lägga sig under täcket!


Tog bilder på kläderna ändå :)
 

Håller mig nog inte mer, lägger ut en liten magbild från ikväll.
Dock tycker jag magen varierar i storlek, men Johan tycker inte det. Kanske bara som det känns för mig :)
Men barnmorskan sa då jag tog av mig jackan att nog anar man en mage! :)
Ibland vet man inte om man bara inbillar sig att den syns :)
Alla vet iaf att verkligheten kan vara svår att få med på kamera...


God Natt!!


Kommentarer
Postat av: madde

Meeen så fint! Jag blir alldeles lycklig! :) Hur mår du då? Längtar att träffa er! Vill ju veta ALLT! Namnförslag, blivande mor- och farföräldrars reaktion osv! ;) Kram!

2011-01-16 @ 23:34:05
URL: http://maddestrand.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fin du är Emma :) Vad skönt de lät med ett avkopplande bad och frukt på kvällen. Synd att inte vi har något badkar..

2011-01-17 @ 08:19:43
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/
Postat av: Elin

Men så fin :)

2011-01-18 @ 12:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0