Shoppat

Idag har jag ledig dag eftersom jag jobbar på lördag...
Hade en tid hos frissan men hon fick tyvärr migrän precis då hon blandat färgen klart! Synd! Men vi får ta det en annan dag helt enkelt. Så hemsk ser jag inte ut i håret...men det är alltid kul att förnya och fräscha upp :)
Hade tänkt att ljusa upp lite inför sommaren då det ända kommer blekas så mycket av solen.

Det fick bli en sväng på stan....lunch med Monica på Nollnitti och lite shopping :)
En överraskning till Johan som kommer hem ikväll!!!!
Och ett till randigt linne som jag redan har men de sålde ut det på 37:-!! jag älskar det linnet och jag kommer säkert kunna ha det långt fram till sommaren då det är så töjbart...så nu kan jag tvätta ur det gamla och sedan byta ut det :)
Några nya trosor också, alltid bra att ha.


Nya tröjan! Den också på rea...på MQ...nu 125:- Så kan jag ha den så länge jag kan! Så fort växer ju ändå inte magen





Nu blir det bakning så tiden går fortare så jag får hämta Johan!!!
Nougatrutor står på baklistan för dagen...får väl se om det blir något mer också :) 



Kommentarer
Postat av: Madde

Har du tips på någon bra frisör i Umeå? :)

2011-01-27 @ 17:48:56
Postat av: MYMiC

Men fy vad söt top! Älskar den ^^

2011-01-27 @ 18:17:10
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Supersöt topp! Den blir ju fin när du har fått en liten kula också :)

2011-01-27 @ 20:38:06
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0