Torsdag!

Torsdag= Johan kommer HEM! Helt sjukt så härligt! Och denna helg behöver han inte åka till Sthlm på söndag heller! 4 nätter hemma med mig!

En annan bra sak är att jag äntligen fållat de 4 nya gardinlängderna i vardagsrummet! Har verkligen skjutit det framför mig hela tiden och inte orkat fixa det :) Men idag börjar jag 13 så då slog jag till!
Men jag säger då det...tacka vet ja fållfix!

Igår passade jag på att handla inför helgen också, massa god mat och snacks.
Peter, Lena & flickorna kommer hit över helgen! Mysigt!....

Städningen lämnar jag till Johan imorgon då jag jobbar!! :)



Nu ska jag ta & göra mig lunch innan jobbet....några mysbehandlingar på schemat...spa anti stress(kroppspeeling föltjt av helkroppsmassage) Mjuk & len(kroppspeeling + bodylotion) osv annars blir det nog några syra behandlingar...mina favorit behandlingar :) ju starkare syra desto roligare att jobba med!

Kommentarer
Postat av: Maria

Mys! Njut nu när ni har helgen tillsammans. Jag ska ta och baka dina kakor till helgen. Mums!



Kram

2011-01-20 @ 21:15:12
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0