Amiruguri kompis

Nu har grodan en kompis!
Therese som inspirerade mig att börja virka har gjort en liten apa till våran lilla tjejja. På midsommar fick vi välja en söt figur/djur som hon skulle virka till oss & igår hade de vägarna förbi så då kom de och överlämnade den :)
Idag har vi verkligen en slappar dag. Har sovit ganska länge (jag var vaken 2-3 h inatt) har fått så svårt att somna om då jag är uppe på toaletten om nätterna & vaknar varje gång jag ska vrida mig från sida till sida. Så idag tar vi det lugnt, lite pissväder som regn blandat med sol fram & tillbaka....vi ser film & myser på.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh så fina!! Ja vi har velat lite fram och illbax om hur vi skulle ha den..men kom fram till att detta blev bäst..dels för att jag ska slippa behöva sitta bak alltid och dels för att vi har bara en bil..så när lillan är med så är vi ofta två i bilen och en kan ha uppsyn över henne=)

2011-07-31 @ 14:55:22
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kan du inte visa hur man virkar? Alltså figurer. Dom blir så fiiina!!

2011-08-03 @ 19:54:42
URL: http://hannani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0