Mot stugan!

Idag är det onsdag & Johan kommer hem från Göteborg! Nu jobbar han bara en vecka till & sedan är det semester tillsammans & invänta dagen D :)

Ikväll åker vi upp på en mini semester tillsammans till Älvsbyn & stugan ons-sön. Sen vågar vi inte vara borta från Umeå nå mer. Inte 30 mil bort iaf. Vill föda här den dagen det blir dags för det!

Vi kommer absolut att basta & doppa oss i sjön! Här är bastun med trapp ner till sanden & sedan är det bara att hoppa i :))
Ser det inte inbjudande ut så säg! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

åhhh vad härligt det ser ut!!!

Mina föräldrar har hyrt stuga i Blekinge nästa vecka och vill ha med mig(sambon jobbar) Jag vill jättegärna följa med men i bakhuvudet så har jag hela tiden tänk om något sker...vi hinner ju helt klart köra hem menjag vill ju vara med sambon när de första värkarna och de där händer...lite kluven på hur jag ska göra!

2011-07-20 @ 13:52:37
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh gud vilken idyll. Och vilken fin blogg du har. Hoppas allt går bra på fölossningen, längtar verkligen tillbaka till förlossningen och första gången jag fick upp min son på bröstet.



Ida

2011-07-23 @ 00:32:47
URL: http://ida-liteommittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0