Rabarberkräm

Jag var hos Emma igår på lunch så jag passade på att få mig en påse rabarber hem. :)
Det tackar jag för!
Nu har jag kokat ihop kräm & hackat 2 påsar med rabarber att frysa ner. Bra att ha till bakverk då suget kommer.
Färdig kräm....lite grädde & mjölk på det! Mumma!

Vi är hemma i Umeå igen & Johan ska försöka bli klar på jobbet till lunch idag så vi får lite extra tid tillsammans. Får väl se vad denna helg bjuder på.

Graviditetsuppdatering:
Jag har väldigt mycket sammandragningar nu, det har jag haft ganska länge men nu blir magen hård hur ofta som helst varje dag, men ont gör det inte...bara då jag går för fort eller så. Men det känns verkligen som att trycket neråt har ökat massor bara på senaste veckan!
Vakentiden för bebis i magen är fortfarande mest på kvällstid då jag sätter mig ner eller ska sova. På dagen knorrar det mest på lite och ändras ställning med rumpan från en sida till den andra. Höger är tydligen mest poppis iaf, för både rumpa & ben :) Mys....fast det ibland gör ont :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0