H&M



Nytt i butik på H&M nu....
Bra för mig, jag har ju 2 välfyllda presentkort att använda upp där!
Det ska inte blir svårt :))

Ja just ja:
Jag hade ju beställt en ny jacka från H&M och en ny svart 3/4 byxa...
De har kommit nu, jackan var redan för liten! :)
Men byxorna älskar jag! Så sköna och de går att vika upp i midjan över magen då den blir stor!
Så jackan är på väg tillbaka och byxan behöll jag såklart :)

Handlade i helgen!
2 nya vårjackor! Från att inte hitta någon hittade jag 2 st på ONLY!
Superfiffiga också, dragsko i midjan på båda under bysten så de går att ha smala och vida. :)
En i beige och en i grönt.
Lägger in bilder på dom en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo, de brukar alltid finnas nå gott kvar från helgen eller så gott fika i frysen. Som du säger, är bra att ha när suget kommer! Haha, med julskinkan går de bara bra. Har ätit upp halva, resten står i kylen :)

2011-03-09 @ 10:54:12
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/
Postat av: Tina

hej :) fixar du fortfarnade naglar? :) Vill inte ha tippar utan bara tunt lager med gele och fransk maniakyr under :) /Tina

2011-03-13 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0