Tjejfest!

Lägger upp lite bilder från gårkvällens tjejfest som jag & Monica dragit ihop. För mig blev det ju såklart lugnt men det var ju så kul att bara vara där och träffa alla och surra en massa!

Effektiv lockning av Monicas hår!
Inser nu att magen syns ganska ordentligt! mysmagen


Jag & Monica...kanske behöver jag lite sol och färg!
Inte lite blek, men vill inte kleta ner ansiktet med foundation heller nu när huden 
är i mer eller mindre obalans :)














Ja en trevlig kväll helt enkelt.
Skjutsade ut alla på krogen och 2 st hem på berghem...
Sedan åkte jag hem där Johan väntade & hade precis plockat undan från killarnas fest!
Skönt att komma hem till ett städat hus, gå och sova & vakna pigg!

Idag blir det att kolla på nytt bord!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0