Fredag

Idag har Emma W varit på behandling hos mig på Wilma! Var ju verkligen evigheter sen vi sågs sist! Så himla kul att få göra några behandlingar på henne & surra lite.
Hon & hennes Simon var förbi här hemma sen på kaffe & fika så fick vi surra av oss lite, men långt ifrån nog kände jag efter att vi skiljts åt igen.

Men nu jobbar jag ju bara 2 veckor till så kan jag vara i Älvsbyn mer än bara en helg åt gången. Då ska jag ta mig bilen & åka till dem & hälsa på.

Så vi ses i sommar igen Emma!! :))

Jag gjorde bla en ansiktsbehandling på henne idag med en alginat mask.
Super härlig & kylande är den...
Den är krämig då man applicerar den & stelnar innan man ska ta bort den.
Så kan man lyfta av den. Härlig känsla!

Och så hade hon med sig en så fin dress till våran snuttan!
Rosa & born 2011 på dragkedjan. Tusen tack snälla du!

Kommentarer
Postat av: Elin

Aww va söt!

2011-05-28 @ 11:14:09
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Emmsan

Varsågod!! :) Kan bara säga att behandlingen var hur underbar som helst!! :) Man kände sig som helt ny människa efteråt.. Jag är mer än nöjd! Det var inte sista gången jag gjorde det där..! :) Och kul var det att få träffas och surra, men håller med, det var alldeles för kort tid :) Men som sagt vi ses ju snart :)

2011-05-28 @ 17:00:16
Postat av: jen

sv: tack så mycket för omtanken =) ,



den dressen är så söt, Tindra har en sån. ,den fick hon åka hem i från BB =)

2011-05-30 @ 14:31:50
URL: http://lifeofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0