Onsdag

Sista dagen på v 27! :) Herregud vad tiden springer iväg som vanligt...
Jag har nyss ätit i mig frukost & sitter & väntar att klockan ska närma sig 10 så jag kan gå till jobbet & ta emot första kunden för dagen.

Idag kommer Johan hem också! Härligt! Han som annars brukar komma hem på torsdagar, det känns som om han knappt varit borta denna vecka då han kommer hem redan ikväll till middagen. :) Och nu blir han hemma 1 v! Vilket lyx! Vi har "möte" både mån & tis nästa vecka som vi vill följas på. Första är föräldraträffen på måndagen & sedan ett på tisdagen som jag kommer skriva om sen :))

Jag har även fått veta att jag kommer få hel graviditetspenning beviljad...f.o.m 11:e juni, 60 dagar före beräknad födsel. Så helt plötsligt känns det som om man har väldigt lite tid kvar på jobbet & sedan veckor att ta det lugnt & förbereda sig & sedan kommer bebis!

Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Ja det var verkligen magiskt!

Hihi, de flesta gissade på tjej ^^

Nu är det bara att vänta på att lille Albin vill kika ut :D

2011-05-11 @ 11:36:38
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0