EMA ikväll

Bloggen har varit dåligt uppdaterad denna helg :)

I fredags hade vi middagsfrämmande, Kristoffer & Johanna. En jättetrevlig kväll med god mat, idol & surr.
Lördagen spenderades hemma med mysmiddag & gotta i soffan till "Så mycket bättre" efter en prommis på stan.
Idag har vi tagit en prommis & trotsat vädret vilket jag höll på ångra på vägen hem då det blåste & småregnade & vi frös. Melody mådde prima i vagnen i sin overall :) Hem för en kopp kaffe & återfå värmen igen & ja några godisar också :) Mitt sötsug är verkligen på topp varje dag & det är så lätt att det slinker ner en & annan gotta i magen då man har skafferi, kyl & frys tillgängligt hela dagarna nästan haha! Mums! :)

Ikväll ser vi fram emot att se EMA galan på MTV! Kl 20.00 börjar de sända från röda mattan & kl 21.00 börjar galan...

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja visst är de fina! De handgjorda papperna är så fina och enkla att använda till decoupage. Jag tror att vi fortsätter med mässpriset 6 för 100:- ett tag till :)

2011-11-06 @ 15:33:11
URL: http://kontorsteknik.blogg.se/
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Ja verkligen! :D



Hihi, ja han har väl min näsa ialf :P

2011-11-06 @ 17:58:38
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0