iPhone 4S

På väg att bli min. Johan ringde & väckte mig på morgonen 09.00 & sa att han beställt en vit till mig! Jippi!! Jag som går & dras med den äldsta modellen nu som nötts upp & funkar dåligt. Snart blir det annat!

Igår: Jag & mamma Sandra gick på stan med vagnarna. Det blev lite shoppat, bla nya baslinnen för mig. Jag gick hem & ammade Melody, tog bilden & hinkade upp min kusin för lite mer shopping...på Strömpilen. Vero Moda finns ju inte i stan så man får åka ut dit. Vi åkte sen hem hit så Melody fick vara vaken en stund & bli trött igen innan vi tog en prommis till Great Eastern och åt middag. :)

Idag: åker jag & lillan uppåt...hem till släkt & vänner. Har en del att fixa inför dopet, som träffa prästen osv Johan kommer imorgonkväll. Så jag ska hålla Melody vaken ett tag här hemma så hon är ordentligt trött & sover förhoppningsvis mestadels av den långa bilturen :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kör försiktigt :)

2011-10-26 @ 14:35:38
Postat av: Mamma Evelina ♥

Så du väntar också på denna goding! :) Hoppas den anländer snabbt!

2011-10-26 @ 18:56:16
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Så skoj med ny telefon :)

2011-10-28 @ 11:32:32
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0