Mammaträff på busplaneten

Tisdag idag vilket betyder träff med mammorna på busplaneten. Så kul att träffas, fika & surra. Melody vaknade där så vi satte oss med de andra i mini bollhavet :) Hon hade nog inte ut så mycket av det annat än en massa färger att titta på. Men mysigt att sitta alla tillsammans och så den äldsta flickan kunde leka...
Annars idag:
Jag steg upp 08.15 och passade på att putsa fönster medan Melody fortfarande sov vidare. Så nu har jag putsat alla fönster på utsidan! Så skönt att ha gjort bort det innan det blir för kallt.
Bytt gardiner i fönstret har jag också gjort både i sovrummet & vardagsrummet....till mer höstiga. Så en bra dag kan man säga!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack :) Jo dom verkade ha riktigt kul!

2011-10-19 @ 13:24:24
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

sv: ytterst lite molvärk... hade mer för någon vecka sedan men nu har det lagt sig lite. slemproppen sitter där den sitter... om jag inte totalt har missat den.. haha :P

2011-10-19 @ 15:33:29
URL: http://jennica.spotlife.se
Postat av: Hanna

Åh, hade jag vetat att du skulle till Busplaneten hade jag bett dig fota den läskiga röda rutschkanan åt mig, så jag fick bevis på exakt hur läskig den var ;)



Skönt att ha gjort bort fönsterputsningen, vi har fortfarande "dimmade" rutor. Kanske börjar vara dax att ta tag i det.. :)



Sv: De var jättelätta att göra, nästan i klass med chokladbollar. Prova med några goda favoritkakor! :)

2011-10-19 @ 19:48:12
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0