Umeå-Älvsbyn

Vilken härlig morgon!! För det första var Melody superglad igårkväll och gnällde inget efter att hon ammade men var vaken i 3h innan vi la oss! Hon har haft en ganska kinkig period under 1 v nu så jag och Johan fattade inget! :) Hon bara skrattade och busade. Vi somnade vid 23.30 och hon vaknade första gången 05.00! Underbart. Ammade och pussade pappan hejdå inför jobbarveckan. Somnade om igen vid 06.00. Jag klev upp 08.30 efter att ha ställt väckaren och Melody sover än.
Nu ska jag väcka henne, amma, byta om från pyjamasen och sedan blir det en prommis till min barnmorska för efterkontroll. :)
Därefter blir det bilen mot Älvsbyn!!! Spännande att köra 30 mil med lillan...håller tummarna att hon sover bra!! :)

Denna dumle är på min topplista av goda godisar just nu! En tar jag med som färdkost ifall jag känner mig trött och sugen på något under färden :)

Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till två Prinsessor

Haha, ja det knallar som och kommer lite presenter då och då. Och alla som köper åt Liv köper ju åt Vilda också, så vi har fått in rätt mkt nytt nu :p

Nej, vi ska inte döpa. Vi döpte inte Vilda heller :)



Jo, hon sa att dom nog skulle få in fler. Den är ju så himla söt och färgglad :D

2011-10-04 @ 12:01:59
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Helena

Trevlig resa:)

2011-10-04 @ 15:25:28
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

sv: haha ja den har växt riktigt mycket bara senaste veckan :) ja, du verkade ju ha en underbar förlossning, hoppas jag får en lika fin!



huvva, hoppas inte jag kommer att lösa så mycket hår när jag ska amma för jag har inte så mycket hår att offra haha..

2011-10-04 @ 20:50:36
URL: http://jennica.spotlife.se
Postat av: Fanny

Ja den blev god tårtan :) jag använde mig av sugarpaste som jag både täckte och dekorerade tårtan med.. Den beställde jag på kakburken.se och den var faktiskt god :)

2011-10-05 @ 15:39:44
URL: http://obergfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0