Ny jacka

Hittade denna jacka på rea på Intersport för ett tag sedan, passade även på att köpa en matchande mössa till :) Så i höst får det bli en & annan barnvagspromenad med denna outfit på :))
Annars då....Johan ligger hemma med skyhög feber! Så jag passar upp med alvedon var 3-4 h. Jag har svinont i halsen och hoppas att det stannar där. Än mår Melody bra & jag hoppas verkligen hon klarar sig från våra virus!!
Nu ska jag ta & amma henne lite (hon håller precis på att vakna) Sen blir det shopping med min kusin som är här idag! :)

Kommentarer
Postat av: emma

vi varr på et tillväxtultraljud eftersom sf måttet inte blivit nå större sen sist vi var där. men de va inge fel på bebis, himla skönt :) men något kön fick vi inte se, vi har en blygsam bebis ;)

2011-09-12 @ 15:44:15
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0