Babysim

Det blev babysim idag. Vi velade fram och tillbaka jag & Johan hur vi skulle göra. Melody åkte på en till rejäl förkylning i fredags och jag vet inte hur många gånger hon vaknade natten till igår. Men inatt har hon sovit bra och förkylningen verkar ha börjat vända. Svårt det där...man vill ju inte smitta andra samtidigt som att man inte kan avstå simmet varje gång näsan hennes är lite snorig för då skulle vi inte kunna delta alls för hennes näsa är lite småsnuvig ganska ofta då och då nuförtiden. Hon var då pigg och busig på morgonen så Johan prommade med vagnen till simhallen så hon fick sova en snutt och jag tog bilen och sitter nu och väntar på dem så ska vi byta om och hoppa i plurret snart :)


Kommentarer
Postat av: Rutmarie

Kan du inte lägga ut receptet på kakan? Verkar vara den som min son vill att jag ska göra men jag hittar ingt recept.

2012-04-22 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0