Shoppat igen!!

Huvva vad jag handlar kläder, idag till både mig och Melody :) Skönt att jag kan ringa till Johan och säga allt jag shoppat och att han alltid tycker att det är bra gjort.

Jag: Shit vad jag har shoppat på senaste!
Johan säger: Men Melody behöver ju sommarkläder så det är väl bara att handla det du hittar.
Jag: Jo men jag har även shoppat till mig också...
Johan: Ja men du behövde säkert någon ny top du med.

Skönt att ha medhåll då jag som "sitter" hemma spenderar pengar :) haha

Förstår ni att jag inte kunde låta bli?!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen varför säger aldrig min kille något sådant?? Det lilla leosättet ska Alicia också få;)

2012-04-18 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0