Tisdag

Idag åkte jag, mamma & Ann till Piteå för att hälsa på Ida, Micke och lilla Vincent som är 3 snart 4 veckor. Lillskönis och man tror knappt Melody varit så liten :)
Melody har haft en gnälldag då jag och mamma gick på stan i Piteå idag. Fast hon fick sitta i vagnen var hon inte helt nöjd. Stadsrundan slutade med ett rejält bajskalas i bilen!! Inte konstigt att hon var gnällig, skönt att det laddades ur för efter det fick hon middag och sen höll hon låda i bilen hela vägen hem och trodde sig sittandes på golvet hos mamma tills det var dags för läggdags. Tur vi kunde byta bajskalaset hos Ida då vi hämtade Ann där...behövdes inte bara en ny blöja om jag säger så :) phju! :)
Jag shoppade en hel del nyttigheter till Melody så det kommer upp bilder på det sen.

Ikväll nattar jag(& Melody) över hos mamma & Janne. Johan är på jobb så vi gästade in oss här inatt :)

Kom på att jag fotade ett av köpen idag...en Lindberg vind & vattenavstötande dress, jacka och byxa med en matchande mössa till. Visar mer av inköpen sen...

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/822934/images/2012/pic_197859773.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Ida

En sån där dress har Vilda också fått, den är så fin :)

Skulle ju förresten vara jättekul om vi kunde träffas med barnen nån gång! :)

2012-04-12 @ 23:17:57
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Saran - Mamma till Julian <3

Åh, jag var också in på Hanzens barn och skulle köpa den där fast i blått till Julian! Tyckte dom var så jäkla snygga! Men då fanns det bara 80 och den var ganska precis, så jag ska se om jag hittar den på nätet :)

2012-04-13 @ 18:36:24
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0