Inte så, ajaj eller nej

Hon vet så väl lilla damen! Tittar på mig och Johan då vi är ute & håller samtidigt en sten mot munnen och det skiner genom henne att hon VET att hon inte får äta på den. Vi behöver bara skaka på huvudet så kastar hon bort den och leker vidare.
Idag satt jag i soffan och spanade på henne när hon lekte på golvet och gömde sig vid sidan av soffan. Tyst blev det och hon satt stilla ett tag som om hon tänkte att jag skulle tro att hon inget skulle göra. Sen tar hon datorladdaren och en bit papper, jag smyger fram med kameran och fram tittar denna lilla tjej som har den där speciella "jag vet att jag inte får" minen. Söto! Man kan se på håll på hennes min om hon har gjort något hon inte bör :) Det vill säga som denna gång då hon mer än gärna äter på laddaren och det känns inte alls bra, plus att den dessutom sitter i uttaget. Inget att leka med....


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, de är så väl medvetna om vad man får och inte får göra..Goding :)

Sv: Tack! Snart är magen ett minne blott, så jag ska verkligen försöka njuta hela vägen till slutet :)

2012-08-22 @ 11:16:54
URL: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0