Pappan är hemma

Och Melody blev såklart jätteglad då han kom hem.
Idag körde jag & lillis tillbaka till Umeå igen. Gick superbra med bilresan de nästan 30 milen. Hon sov en stund, lekte en stund, vi stannade och åt i Skellefteå där hon var i sitt esse och satt och vinka till en karl vid bordet bredvid. Vi åt buffé både jag & Melody, laxpudding och grönsaker till.
Sen fortsatte hon vara nöjd i bilen där bak och lekte med allt möjligt och sedan blev det tyst och så sov hon sista biten. Skönt!!
Däremot var hon verkligen inte i sitt esse sen på mammaträffen, grinig och arg. Hon som borde vara glad efter att ha sovit så bra men inte det. Ikväll har hon iaf varit på bra humör och roat pappa Johan genom att visa de nya orden. Kacka el gåcka som är docka osv Man måste veta vad hon menar för att förstå en del av orden om jag säger så. Haha typ Apa- så säger hon bara pa då hon försöker ljuda efter mig :) men hon försöker och det är supersött!

Bild från idag.Melody var nog ganska imponerad av Charlies egna dammsugare, och den lät :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0