Gymnastik

2 av mina syskonbarn går på barn gymnastik och ikväll var det avslutning/uppvisning. Vilka små sprättar de är alla barn, kullerbyttor, krabbgång, hoppa hit och hoppa dit, stå på huvudet och sträck upp hela kroppen. Imponerande :) många av sakerna skulle jag inte fixa själv! Haha

Melody var med och ville såklart inte sitta still och titta på. Som tur var var det fler barn som lekte på sidan om och sen hade de paus lite då & då så hon fick leka lite med sina kusiner också.
Jag kan lova att med mig ville hon då inte vara lilla gumman, hon sprang omkring och lekte med allt annat än mig & var inte blyg att gå fram till en främmande människa och visa upp rockringen som hon gick och bar på. :) sötknopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0