Mysdag

Inte gjort många knop idag, men vi gör iaf vårt yttersta för att äta upp all julmat kan jag lova :) nom nom
Vi var sega imorse både jag & Johan, la oss på madrassen i lillans rum medan hon lekte runt om oss, Mysigt faktiskt.
Men nåt var vi ju tvungen att göra så vi gick ut och skottade gården, jag & lillan tog en runda med sparken och sen gick vi in. -15 idag känns ju riktigt behagligt nu när man vant sig med de -30 som varit.
Annars är det mysdress, osminkad, okammad, eld i öppenspis, godisätning & mys hemma som gäller. Johan är hos Ante och ser hockey, Melody vilar middag och jag får inget gjort annat än äta lite mer godis :) men är det jul så är det...


Kommentarer
Postat av: Sandra & Lionel

Skickar massor med Julkramar till er <3

2012-12-26 @ 17:42:40
Postat av: Hanna

Låter som min dag ;-) Vars har du köpt din mysiga Onepiece ifrån? Jag skulle verkligen behöva en ny!

2012-12-26 @ 20:03:11
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0