Fredag!

Förkyld har jag hunnit bli! Piss, finns inte tid till att vara sjuk! Igår låg tempen på 38,3 på kvällen. Melody somnade 20.00 i sitt rum som vanligt numer, jag la mig vid 22 och somnade ganska så snabbt. Men idag känns det bättre, Johan hade Melody inatt och med hans tur behövde han bara stiga upp 1 gång vid 5 och gå in i hennes rum för att ge henne nappen! Haha...jag steg upp 07.30 då det var dags för henne att morgonamma. En mysmorgon och frukost med svärmor som kom förbi....sedan har jag & Johan städat heeela lägenheten tillsammans medan Melody sover på balkongen i sin vagn i det härliga vädret! Det var välbehövligt med en ordentlig städning! Nu är det strax lunch och sedan blir det frissan för mig, ett efterlängtat besök som jag väntat på i dryga 3 veckor nu!!

Hitta bla denna bild på mig då jag utför en ansiktsbehandling på en kollega...
Bilden är från slutet av okt 2010 och jag blev gravid i början av nov 2010. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch krya på dig!!

2012-02-17 @ 22:08:36
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0