Hej då Umeå

Goood Morgon!
Nu har jag stigit upp och duschat, ätit frukost och packat ner de sista grejerna. Melody sover gott fortfarande. Idag ska jag testa en ny variant med resandet. Vi brukar ju låta henne vara vaken och blir trött innan vi åker så hon ska sova hela vägen i bilen. Men nu sover ju inte denna lillis lika mycket och kommer förmodligen vara lite vaken under vår bilfärd då. Min tanke nu är att jag ska åka då hon är pigg och kan sitta vaken en stund innan hon somnar så hon sover sista halvan eller vad det nu blir, av resan.
Skulle jag åka då hon är trött och så sover hon ca 2 h kommer hon vara superless och vela upp ur stolen då det är 1 h kvar av bilfärden och så sitter hon själv där bak så jag kan inte göra så mycket :)
Så vi får väl se nu då om min taktik går vägen :))

En bild från byn & storgatan, så när jag skriver att jag "shoppat" i Älvsbyn så är det på denna gata jag strosat. Mäktig va?! Haha Men det finns några bra butiker....och jag brukar ju komma hem med något varje gång :)
PS! Jag svarar i kommentarsfälten på de frågor jag får....så Sara kolla där :)

Kommentarer
Postat av: Coquina

Kör försiktigt =) Ny Ib Laursen-tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

2012-02-06 @ 09:23:50
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Helena

hoppas resan gick bra!

2012-02-06 @ 18:29:52
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0