Liten uppdatering

Resan gick bra trots en massa snörök sista 7 milen, men vi tog det lugnt. Min nya taktik med Melody gick bra, hon var vaken i ca 1h och lekte med en massa leksaker som jag hade bunkrat upp på henne :) när det var dags att sova kom gnället! Men efter 3 stopp på parkeringsplatser satt tutten tydligen tillslut fast i munnen :) (behöver jag säga att jag önskade att vi kunnat ha henne fram?!) hon somnade iaf efter typ 10 min gorm och sov resten av bilfärden (2h). :) Idag har det hunnits en hel del: träffat syrran där jag fick fika & lunch, ätit middag hos mamma & Janne, träffat min kusin Nina & Pär, sett tv & jag har gjort fotvård på mamma! :) Melody har sovit sedan kl 20 och nu ska jag försöka somna också för imorgon väntas nya äventyr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0