Lördagen...

Laddat upp med frukt! Jag var krasslig förra veckan, nu är det Johan som har feber. Så nu ska vi ladda med vitaminer!
Melody äter päron och vattenmelon efter sin lunch idag, det gick bra att tugga i sig. Men man behöver sitta vid henne och se så hon inte får i sig för stora bitar och sätter i halsen. Gott var det verkade det som.
Sen är hon ju för söt i sina tossor!! De sitter väldigt bra på foten, lossnar inte ens i hoppgungan. Det hade jag aldrig vågat tro. Melody har stl 15-16 på sina. Finns på Lindex.
En prommis har vi också hunnit med idag i solen...fast det var kallt i luften då det blåste och jag ångrade mig att jag inte tog mössa! Men det såg ju så varmt ut....fint var det iaf.
Just ja...jag köpte denna dregglis/scarf till Melody som skulle passa de gröna leggingsbyxorna med en vit body till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0