Nr 931 till håret...

Idag har jag spenderat dagen med min moster som är hos oss i veckan. Vi har hunnit en sväng på stan och sedan upp på sjukhuset för att hälsa på en släkting. Hem hit igen och gjorde hennes goda köttfärsbiffar. Nu har jag tittat på och lärt mig hennes recept så jag också kan fixa goda biffar (vilket har varit min svaga punkt i matlagning). Men nu minsann är jag uppdaterad :) Ikväll blev det frukt i massor och tv-tittande efter att Melody somnat strax innan 20.00. Blir väl att lägga sig och se BB sen. Ja jag vet...beroendeframkallande nånting :/ Haha

Jag köpte förresten denna då jag var hos frissan förut. Den är bra att boosta håret med då längderna börjar känna trista och matta. Den ger glans och fungerar som en inpackning och toning i ett.
Jag hade denna då jag var mörkhårig men dock anpassad till den dåvarande färgen och kommer ihåg att den var väldigt bra och gjorde håret både frächt, glansigt och väldigt lättkammat. Hoppas denna blir samma den dagen jag behöver den...

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha ja de är viktiga 163cm här;) så jag tror Alicia stannar där någonting också;)

Ja usch man vill verkligen stoppa tiden samtidigt som det är så roligt nu.. Det händer massor!! Imorgon ska vi till BVC för 6 mån kontroll (en vecka försenad) ska bli spännande och se om hon vuxit och går igenom läkarkontrollen hhihi!

2012-02-28 @ 21:42:50
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0