Dagen idag

Jag och Melody sov till kl 09 idag.

Sen fick jag världens ryck och hoppade i duschen. Sen började jag städa lägenheten och tvätta allt i korgen, sänkläderna och rensade våra garderober! Melody låg i babygymmet eller hoppade i hoppgungan och tittade på tills hon blev trött och ammades och sov sedan i vagnen i drygt 2 1/2 h. Jag fixade lunch till mig & Johan då han kom hem från jobbet för att äta med mig. Jag har även planterat om den stora julgruppen som var Johans julklapp, hälften hade blivit utblommat klart och behövdes tas bort. Så amaryllisen fick komma till en egen kruka och jag sparade 2 hyasinter som fortfarande var fina. Den stora korgen åkte upp på förrådet efter att allt var uttömt.


Lunchen bestod av rökt skinka, körsbärstomater, spenat, matgrädde, lite vitlök och kryddor. Färskpasta och lite grönt till det....

 


Kommentarer
Postat av: Emelie Brocka

Mums vad gott. Recept tack :)

2012-01-12 @ 13:26:41
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: Emelie Brocka

Nu är inlägget längre än sist jag läste. Då stod där bara att ni tagit sovmorgon :)

2012-01-12 @ 13:52:29
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0