Lillisen

Vi har hunnit med en hel del idag! Dammsugit på morgonen samtidigt som jag bakade & Johan började klippa gräset. Melody tror sig så bra på golvet då dammsugaren är igång, kryper bakom och är hack i häl på den snabeldrake som jag jag drar omkring på :) Blev bad i tvättkorgen en stund, busa naken och kissa ute. (för Melody såklart) ;) Vi har fått palt hos mamma & Janne till middag, Grymt gott med något salt efter en sån här dag med värme! Jag klippte gräsmattan på baksidan med åkgräsklipparen, riktigt kul det där :) Jag har rensat ogräs & Johan har tvättat bilen. Ja det var nog allt. Mycket hann vi med på Melodys dagsvila. Ja just ja, jag har pysslat med Melodys present!! Å jag längtar att visa den på bloggen!! :) inte riktigt klar än så det får vänta några dagar till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0