Inte överens med bloggen nu

Försöker sätta mig in i nya bloggdesignen som blogg.se gjort...det går väl an, men bloggappen funkar inte och det verkar inte gå att lägga in videor på samma sätt som förut. Nåja det löser sig. 
Försökte lägga in en video då Melody "pratar" i telefonen, supersött och man kan ju undra vem hon resonerar med då hon låter väldigt bestämd. Men det är hon ju iof ganska ofta nuför tiden :) Men med humör kommer man långt tänker vi :) 
 
 
Vi har det då väldigt bra här, vädret hade väl kunnat vara lite bättre men annars rullar det på.
Idag har mamma & syrrans 2 barn varit här. Melody blev jätteglad över besök av sin mormor och sina kusiner och hon sken upp då de kom in och så lät det som om hon sa Heeej! Det kan låta så ganska ofta nu så jag vet inte  säger det eller om det bara blir en prickträff ibland.
 
Ord...
Ordet Titt och sen -Titta! har kommit från henne några gånger nu och det är ju så sött!!
-Mamma! är klockrent också och hon "ropar" ofta det om dagarna. Härlig känsla :)
Något mer är "ordet" -Mäh! Säger hon jätteofta. Haha till allt möjligt också...tittar på något och så kommer -Mäh! :)
Hon kan sitta och "läsa" en bok, peka på något och säga -Dä (Där) Lillsnutt!
 
Ikväll....på inglasade altanen. Johan ser fotboll och jag grejar på datorn :) Hittade denna underbara bild på oss då Melody var i magen också :) 
Jag ikväll i mysdress, bakom datorn och godispåsen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0