Golvlek & tittut

Vilken fredag och vilken härlig start på helgen! Idag gick jag en sväng på stan, klippte luggen, surra med de jag kände och avslutade promenaden med att hämta Melodys pass som kommit redan! Hem efter det och lunchade med Johan. Han åkte tillbaka till jobbet och jag & Melody har myst här hemma.

Idag har det verkligen varit en speciell dag, allt har gått som jag velat. Ofta kan det ju vara någonting som ändras osv men inte idag. Ja förutom att det inget besök på babycafet blev av men sen har dagen rullat på i nedförsbacke. :) Jag blev supernöjd hos frissan. Melody har suttit och lekt på golvet medan jag scrapbookat bredvid henne, scrapbooksidorna blev fina som ibland kan vara kluriga att få till och det krävs mycket för att jag ska bli nöjd :) Vi har lyssnat på musik och jag har provat ut min stass till imorgon och Melody sprang omkring i gåstolen och det verkade som att hon trivdes i musiken och lekte för sig själv ( hon brukar inte uppskatta att jag går iväg i ett annat rum annars och försvinner) Nu är kl snart fem och jag har precis ammat lillis.

Mysigt värre att ha en mätt & trött liten sovandes på mig efter amningen! Hon får en liten powernap på några min så hon orkar vara vaken till läggdags. Johan har börjat fixa maten och nu är det helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0