Massa tittut

Idag har Melody varit i sitt esse. Hon sov middag inne mellan 10-12 medan jag grejade i köket för fullt. När hon vaknade var det dags för lunch och därefter en sväng på stan med svärmor (farmor) Melody fick sitta upp i vagnen då jag bytte till sittdelen för stunden och hon höll sig vaken i dryga 2-2,5 h efter att vi gått ut! Nyfiken och glad till alla i kassorna, charmade alla och skrattade högt och visade sina nya ljud för dem :) Gounge!

Jag fick med mig hem ett par nya skor till sommaren...ett par Clarks! Supersköna

Melody shoppades det också till inför utlandsresan och till sommaren. Mycket fina saker!! Jag visar er imorgon.
Fick iaf idag med henne på bild med hennes nya grej. Att gömma sig själv och sedan kika fram då vi frågar -Vart är Melody?! Då drar hon undan sina små händer och skrattar. Första gångerna trodde vi inte riktigt att det var det men nu har hon hållit på såhär hela dagen. Helt plötsligt när hon sitter och ska äta eller då hon leker kommer hon på att gömma sig :) Haha urgulligt! Spela munnen är också väldigt kul...att låta aaaaa när man duttar med sin hand på hennes mun. Känns som att det händer så mycket nu och man hinner inte med att få med allt här...så mycket smågrejer...

Kommentarer
Postat av: Helena

Madde gullunge!!

2012-03-21 @ 08:31:04
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Helena

jo man börjar ju undra, galenpanna är vad hon är. Kan hon inte bara ta det liiiite lugnt;)

2012-03-21 @ 10:30:36
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Elin

Men sööööto :)!!!!!!!!!!!puss

2012-03-21 @ 16:57:08
URL: http://lantdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0