En stund med Elin

En stund med Elin har jag haft idag...en sväng på jobbet tillsammans och sa Hej till alla och Melody fick äta lunch där och krypa lite på golvet innan vi gick på stan igen :)
Efter vi kom hem & Melody fått sova en stund blev det mer shopping. När jag skulle gå till bilen la jag lillis under vagnen i packutrymmet. Tog bara chassit då för att kunna lyfta ut bilstolen och klicka i den där då jag(vi) snabbt åkte till Strömpilen på eftermiddagen. Snart har vi den andra bilstolen och då kommer den funktionen att försvinna :/ Men å andra sidan kommer vi ha betydligt mer plats i bagaget då vi ska in med vagnen i nya bilen så det kommer nog inte kännas lika tjorvigt att packa med den :)

Kommentarer
Postat av: Elin Grundström

Tack för igår :) jag hoppas verkligen att det hinner bli nå jordgubbar i år. Men till nästa år har de ju växt på sig iaf.

2012-05-30 @ 21:04:01
URL: http://lantdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0